19 kwietnia 2016

STYLIZACJA: ZŁOTY ŁAŃCUCH

Cześć, siemanko drodzy odwiedzający :D
Już jestem i będę dla Was. Nie myślcie sobie, że tak szybko Was opuszczasz ;) Dziś już kolejną stylizację wrzucam. Tym razem kolejna z serii spódnic :D Mam tym razem coś innego co może Was również zachwycić :)
Złote, sportowe buty... coś co lubię. Wiem, jestem taka troszkę sroka. Wszystko co się świeci od razu mi się podoba. Tak też było z tymi butami i naszyjnikiem. Naszyjnik jak to biżuteria musi się świecić, a jak jeszcze przykuwa uwagę swoim nietypowym kształtem to jestem w raju.
Do tego zestawu zabrakłoby czarnej ołówkowej spódnicy, której zadaniem jest podkreślenie szerszych bioderek :) Nie zapominajmy również o bluzce z baskinką :)


                   NASZYJNIK                   BLUZKA                     SPÓDNICA                   BUTY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Libena , Blogger