30 grudnia 2016

STYLIZACJA #61: FUTERKOWE MORO

STYLIZACJA #61: FUTERKOWE MORO
UWAGA!...HIT SEZONU...

W tym sezonie kolejna niespodzianka, może nie taka wystrzałowa ale co tam 😉
 Główną "atrakcją" tej stylizacji ma być kurtka moro z futrzaną podszewką. Kolejna będzie czarny top na długi rękaw. Spodnie w kolorach zieleni, które idelanie oddają się kontrastowi kurtce oraz różowe buty- aby dodały nam troszkę kobiecego uroku w tej "zimnej" i"ciemnej" stylizacji. 😉



Kurtka   Top   Spodnie   Buty

20 grudnia 2016

STYLIZACJA #60: SANTA CLAUS

STYLIZACJA #60: SANTA CLAUS
hej... hej... hej...
A właściwie ho... ho... ho... bo to już prawie są święta :D

Stylization Santa Claus w dzisiejszym wydaniu przedstawia bordową koszule na długi rękaw. Od razu skojarzyła mi się ze świętami i św. Mikołajem głównie przez jej kolor, która nawiązuje do magicznego okresu w tym czasie. Kolejnym elementem jest rozkloszowana spódnica w kolorach nawiązujących do świat i tak troszke podchodzace pod Sylwestra. Spódnica w tych kolorkach idealnie nadaje sie nie tylko na świata ale i także na inne okazje do jej założenia. Ostatnim elementem dopełniać beda buty. Buty... a konkretnie lity. Czarne, skórzane dodające troszkę charakteru do naszej świątecznej stylizacji.

A więc...Dlaczego akurat takie kolory, a nie inne?
Dlatego, że nie wyobrażam sobie świątecznej stylizacji bez takich świątecznych kolorów i wzorów tzn. bez kolorów, odcieni czerwieni i oczywiście bez żadnych świecidełek ... taka troszke sroka ze mnie jest ;) Bo wszystko co sie świeci to od razu moje ... :D (taki szczególik o mnie)
Podsumowanie: Święta bez czerwieni i świecidełek ani żadnych nutek srebra to nie są święta.
I tyle w temacie ;)



5 listopada 2016

STYLIZACJA #59: PUDROWY LISTEK

STYLIZACJA #59: PUDROWY LISTEK

Codziennie przechodząc obok parku widzę piękne, kolorowe, spadające liście lub tez i te leżące na trawie aż mi się pojawia uśmiech na twarzy :) Jesień jest to taka pora roku, którą uwielbiam ja za te kolory. I od razu wpadłam na stylizacje. Oczywiście główną rolę będzie odgrywał listek.
Stylizacja PUDROWY LISTEK jest jedną z moich ulubionych zestawień. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta :D Po prostu uwielbiam jesień i kolory typowo jesienne.
Na dziś przyszykowałam białą bluzkę, spódnice w kolorze pudrowego różu, buty... oczywiście białe botki na platformie :D i na koniec na takie podkreślenie wszystkiego dodałam żółty cardigan.

CARDIGAN    BLUZKA    SPÓDNICA    BUTY

30 października 2016

STYLIZACJA #58: HALLOWEEN

STYLIZACJA #58: HALLOWEEN

Halloween już się zbliża więc mam dla was propozycję na tę noc. Jak widać wzorowałam się na Wednesday Addams z serialu Rodzina Addamsów. Stylizacja nie miała być straszna tylko nawiązująca do tematyki Halloween. A jeśli ma być straszna to możemy do niej dodać czarny makijaż i sztuczne rany np. na nadgarstku.

SUKIENKA      PIERŚCIONEK     RAJSTOPY      BUTY

28 października 2016

STYLIZACJA #57- NIEBIESKI ESKIMOSEK

STYLIZACJA #57- NIEBIESKI ESKIMOSEK
Ahh... Ta pogoda... Ciągle nas zaskakuje. Raz jest zimno, raz jest ciepło, a za chwile deszczowo jakby miała być już zima. Z czasem zmieniająca się pogoda również na nas działa. W zimie trzeba się ubierać w kurtki, kozaki, czapki i szaliki, a na jesień w płaszcze, botki, kominy itp. 
Dlatego w związku z tymi porami roku, które się na siebie "nakładają" postanowiłam tworzyć idealne rozwiązanie. 
Kurtka z kożuchem oraz spódnica w jesienne kolory, idealnie nadają jesienna atmosferę. Natomiast zima która jest kontrastem w naszej dzisiejszej stylizacji tworzy niebieska... A raczej granatowa koszula. Czarne botki na słupku będą dopełnieniem tych kolorów.
Myślę, że wam się spodobał ten skład :)


KURTKA     KOSZULA   SPÓDNICA    BOTKI

7 października 2016

PIELĘGNACJA WŁOSÓW W SEZONIE JESIEŃ- ZIMA

PIELĘGNACJA WŁOSÓW W SEZONIE JESIEŃ- ZIMA

Hej, witajcie!
Wszystkich zainteresowanych, którzy nie wiedzą, jak pielęgnować swoje włosy w tym szczególnym sezonie to zapraszam do zakładki "PIELĘGNACJA WŁOSÓW".
Miłego czytania.


11 września 2016

STYLIZACJA #56: CARTOON GIRL

STYLIZACJA #56: CARTOON GIRL
CARTOON GIRL?
Główną dla mnie inspiracją dla tej stylizacji była 
ołówkowa spódnica o motywie typowym komiksie ;)
Kolory nawiązują jeszcze troszkę do wakacji więc idealna stylizacja na tą pore

  TORBA       BLUZKA      SPÓDNICA      BUTY

15 sierpnia 2016

STYLIZACJA #55: GOOD MORNING

STYLIZACJA #55: GOOD MORNING
Hej kochani!
Tak wiem, nie było mnie prawie miesiąc czasu i bardzo się stęskniłam za blogowaniem dla Was :(
Na szczęście już jestem i wracam do gry z podwójną siłą ;) W trakcie moich "wakacji" dostałam wiadomość ze wśród Was są także czytelnicy co uwielbiają czytać. Mam nadzieję, że spełnię Wasze oczekiwania ;) 

Nazwa stylizacji "GOOD MORNING" nie jest przypadkowa. Na przywitanie jest ona w sam raz :D

Krótka koszulka w kolorze różowym, a bardziej wpadający w taki "brudny" róż na krótki rękaw z napisem "MORNING" od razu bez wahania wiedziałam, że te buty będą dla niej. Buty są na obcasie wiec stylizacja proponowana dla tych, które chodzą i się bardzo dobrze czują w butach na obcasie. Myślałam nad kolorystyką stonowaną, ale gdy w moich myślach ukazała się niebieska, a raczej chabrowa torebka od Michaela Korsa, to napewno nie będzie ona taka stonowana. Kolejne były spodnie z jeansu wiec to jest prościzna ;)
Taadaam... I o to gotowe :D Megaaa mi się podoba, a Wam?

KOSZULKA      TOREBKA     SPODNIE    BUTY

18 lipca 2016

LATO 2016! NAJMODNIEJSZE STROJE KĄPIELOWE

LATO 2016! NAJMODNIEJSZE STROJE KĄPIELOWE
Gdy na zewnątrz robi się ładna pogoda i powoli zaczynamy odczuwać cieplejszą temperaturę wtedy chcemy wypluskać się w wodzie. Więc bierzemy ręcznik, krem do opalania, ubieramy strój kąpielowy... no właśnie i tu się pojawi pytanie: Jaki w tym roku założyć strój kąpielowy? Oczywiście strojów kąpielowych jest bardzo dużo. Zaczynając od kolorów jasnych, pastelowych, a kończąc po ciemne. Tak samo jest ze wzorami i fasonami. Jednakże, trzeba pamiętać o tym, aby przed zakupem dobrać go odpowiednio do swojej sylwetki.



JEDNOCZĘŚCIOWE STROJE KĄPIELOWE

Są dla osób, które mają:
-brak wcięcia w talii,
-krótkie nogi, 
- wystający brzuszek (ewentualnie może być dwuczęściowy strój kąpielowy, ale za to z podwyższonym stanem  




KIMONO- JAPOŃSKI STYL

KIMONO- JAPOŃSKI STYL
Kimono- tradycyjny ubiór dla japońskiego stylu. Głównie każdemu znany jest w najprostszym kroju w literę T, przypominający nie tylko ubranie, które nosi się na zwyczajowe okazje, ale także nosi ono określenie jako szlafrok. Rękawy są w nim długie i na całej długości szerokie.  Ubiór ten dotarł do nas do Europy więc także i my możemy poczuć się w typowo japońskich klimatach. Oczywiście, że nasi producenci sklepów sieciowych "liznęli" tylko cząstkę tego stylu projektując dla nas niesamowite wzory, fasony, ale i tak możemy choć przez chwilkę poczuć się jak kobiety z japońskiego stylu.

CIEKAWOSTKA!
Według tradycji, kobiety które nie mają jeszcze męża powinny nosić kimono o bardzo długich rękawach, które sięgają nawet podłoża.


2 lipca 2016

STYLIZACJA #54: KWIATOWA LADY

STYLIZACJA #54: KWIATOWA LADY
WITAJCIE KOCHANI :D
Kolejna stylizacja ze mną w roli głównej jest zatytułowana KWIATOWA LADY.
Biała koszulka, spodenki białe w różowe kwiaty dodatkowo do tej stylizacji dołączyłam białe converse.



30 czerwca 2016

STYLIZACJA #53: MORSKIE OKO

STYLIZACJA #53: MORSKIE OKO
Nadszedł  ten czas... czas wakacji, gdy po roku ciężkiej pracy lub nauki w szkole możemy wybrać się ze znajomymi lub z ukochaną osobą na "krótkie wakacje" ;)
Jedną z nich może być np. wyjazd zad morze. 
Ale dlaczego akurat morze? Hmm... Więc sami zobaczcie

T-shirt w fotografie morski z dodatkiem palm i niebieskie szorty oraz niebieskie New Balance... Mmm... brzmi wakacyjnie morsko :D

T-SHIRT         SZORTY       BUTY

27 czerwca 2016

STYLIZACJA #52: KWIATOWA MISS

STYLIZACJA #52: KWIATOWA MISS
Jak każda dziewczyna chce czuć się wyjątkowo, żeby każdy wzrok był skierowany tylko na nią i aby inni patrzeli na nią z podziwem i z nutką zazdrości... Jednak jest to możliwe. Nazwa stylizacji KWIATOWA MISS  nie jest przypadkowa. Fenomenalny, kwiatowy żakiecik w połączeniu z turkusową sukienką już daje niesamowity efekt, ale jeszcze już dodamy jasne różowe szpileczki różowiutki zegarek... WOW! Efekt mega i napewno każdy kto obok Was przejdzie zwróci uwagę.

ŻAKIET   SUKIENKA   ZEGAREK   BUTY     

22 czerwca 2016

STYLIZACJA #51: POMARAŃCZOWE LATO

STYLIZACJA #51: POMARAŃCZOWE LATO
Hej kochani?
Jak wrażenia po poprzedniej stylizacji? Zanurzyliście cię w oceanie marzeń? Jeśli nie to mam dla Was kolejną propozycje :)
Tym razem pierwsze skrzypce będą odgrywały kolory: żółty z granatowym.

Białe body ze sznurowaniem na dekolcie  połączony z musztardowo-żółtą spódnicą i do tego białe sznurowane baleriny. Pomyślałam, że do tych sznurowanych body te buty idealnie by pasowały... więc te "sznurki" nie są bez powodu ;) 
Na sam koniec postanowiłam dodać ten granatowy płaszczyk :D Jak go pierwszy raz zobaczyłam to od razu wiedziałam że idealnym połączeniem do niego będzie ta spódnica.
A Wam jak się podoba?

KIMONO    BODY    SPÓDNICA    BALERINY

19 czerwca 2016

STYLIZACJA #50: OCEAN MARZEŃ

STYLIZACJA #50: OCEAN MARZEŃ
Hej wszystkim :)

Wakacje zbliżają się "wielkimi krokami", a co za tym idzie to dużo wolnego. Dziś postanowiłam rozpocząć wakacje... no prawie bo oficjalnie to rok szkolny jeszcze trwa, no ale co tam ;) Dlaczego nie?
Dzisiejsza stylizacje jest zatytułowana OCEAN MARZEŃ. Hmmm... Dlaczego?
Można poznać po kolorach: niebieski i róż z bielą. 

Biały top połączony z różowymi spodniami oraz z niebieskimi butami i zegarkiem.
TOP     ZEGAREK     SPODNIE     BUTY

17 czerwca 2016

STYLIZACJA #49: GORĄCE SŁOŃCE

STYLIZACJA #49: GORĄCE SŁOŃCE
HEJ KOCHANI!

Niby proste i zwykłe ale jednak ma w sobie to coś. Stylizacje muszą mieć jednak swój charakter. W dzisiejszej stylizacji okazała się spódnica wraz z żakietem. Niby są one całkiem inne, ale jednak mają w sobie to coś :) Nic dodać nic ująć.
Sami zobaczcie na te letnie kolorki to od razu lepiej się poczujecie.


5 czerwca 2016

Stylizacja #48: Wioleta

Stylizacja #48: Wioleta
Witajcie :-)
Ostatnio byłam tutaj tydzień temu i jak Wam się spodobał poprzedni post?
Dziś przychodzę z kolejną oczywiście z dedykacją dla Wiolety.

Mam nadzieję że Ci się podoba i Wam również i zapraszam do komentowania.


BOMBERKA    KOSZULKA    JEANSY     BUTY

29 maja 2016

STYLIZACJA #47- CZARNA POMARAŃCZA

STYLIZACJA #47- CZARNA POMARAŃCZA
Hejka!
Jak tak weekend? 
Wiem... już prawie się kończy, dlatego na poprawę humoru wstawiam kolejną stylizacje ale tym razem ze mną.

Na dole znajdziecie linki do ciuchów gdzie kupiłam ;)





A tutaj zdjęcia, które udało mi się zrobić :D



Ale uważam że te jest najlepsze :D


KOSZULKA        SPODNIE       BUTY


25 maja 2016

STYLIZACJA #46 - CALIFORNIA

STYLIZACJA #46 - CALIFORNIA
Hej :)
...w sumie to dobranoc, no ale co tam ;)

Tak, więc mam dla Was stylizacje tym razem męską dla odmiany :)
Lato nadchodzi dużymi krokami i jest już bardzo blisko. Z tej okazji... wow ale to zabrzmiało jak na jakiś urodzinach czy imieninach xD... Z tej okazji chciałabym jeszcze bardziej nawiązać do najwspanialszej pory roku. Nie tylko, że są wakacje to jeszcze jest fajnie cieplutko... nawet wręcz upalnie :D No ale nawet mimo tego lepiej gorąco niż zimno ;)


OKULARY     KOSZULKA     SZORTY    BUTY

21 maja 2016

STYLIZACJA #45 - GWIEZDNA SZAROŚĆ

STYLIZACJA #45 - GWIEZDNA SZAROŚĆ
Hejka :D
Pamiętacie co pisałam 2 posty wcześniej dotyczącego komponowania stylizacji, że kto będzie chciał to z przyjemnością tak zrobię?
Tak, więc dzisiejsza stylizacja jest specjalnie dla Julki :D 
Myślę że się spodoba.

Dlaczego gwiezdna szarość?
Od razu do tytułu stylizacji dał mi do myślenia granatowy pasek i szara koszulka... Ale jak to? Przecież gwiazdy są białe lub żółte jak można się przypatrzeć. Tak, wiem... ale takie moje skojarzenie. Niebo, wszechświat i te sprawy. 
No wiecie przecież co mam na myśli ;)



20 maja 2016

STYLIZACJA #44 - ORANGE SUMMER

STYLIZACJA #44 - ORANGE SUMMER
Hej, witajcie?
Jak Wam mia weekend? Jakieś plany?
Ja zaczęłam oczywiście od przeglądu sklepów i wiecie co zauważyłam? Wzorki, wzorki i jeszcze raz wzorki. Coś czuję że w tym roku lato nas mega pozytywnie zaskoczy. Możemy to zauważyć po tych szortach z nutką słońca.
Od razu gdy je zauważyłam wiedziałam że będzie to "strzał w 10" i mam nadzieję że tak się własnie stało ;) 

Wzorzyste spodenki w połączeniu z pomarańczową bluzką daje nam takie mega POMARAŃCZOWE LATO. Buty, które są w kolorze czarnym tak samo jak i torebka idealnie pasują do tła materiału szortów.

TOREBKA         BLUZKA          SZORTY          BUTY

15 maja 2016

STYLIZACJA #43 - CZARNY DIAMENT

STYLIZACJA #43 - CZARNY DIAMENT
Hej kochani!!!
Jak na razie czas na męskie stylizacje na chwilkę minęły i dziś odświeżamy kolejną stylizacją tym razem dla pań.

Dziewczyna, z która pisałam (Andżelika) przez pewien czas wydała mi się bardzo sympatyczna i faktycznie taka jest. I dlatego dla niej dedykuję tą stylizacje.

Jeśli chcielibyście abym Wam pomogła lub poprostu dała jakiś pomysł na zakupy to piszczcie śmiało ;) Oczywiście będzie ona z dedykacją specjalnie dla Was :D
Zapraszam :)

T-SHIRT        PASEK     SPODNIE    TOREBKA    BUTY

Mam nadzieję, że się podoba :)

10 maja 2016

STYLIZACJA #42 - KWITNĄCY KASZTAN

STYLIZACJA #42 - KWITNĄCY KASZTAN
Hejka !!!! :D
Ale się rozszalałam z tymi stylizacjami, normalnie jak nigdy.. ale to chyba dobrze ;)

KWITNĄCY KASZTAN
Jest już 10 maj i możemy wszędzie zobaczyć przeważnie w parkach jak kwitną kasztany. Dzisiejsza stylizacja jest inspirowana właśnie tymi kasztanami. Stąd ta nazwa.

Takkk.. wiem, wiem, wiem... kasztany, które kwitną mają przeważnie kolor zielony i biały- bo kwiatki xD 
Ale kolor czerwony, bardziej taki brązowy tez możemy skojarzyć go sobie z kasztanem.


Poniżej każdych stylizacji zawsze dodaję link w załączniku pod danym ciuchem ;)

T-SHIRT                   SZORTY                TRAMPKI


MÓJ FACEBOOK: https://www.facebook.com/Libena.life/

7 maja 2016

STYLIZACJA #41 - PALMA MI ODBIJA

STYLIZACJA #41 - PALMA MI ODBIJA
Elo siemandero tutaj Libena wjeżdża na rejon :D
A co to przywitania to.. poprostu nie pytajcie xD

Dziś przychodzę do Was tym razem nie z damską stylizacją tylko męską. Także nasi panowie się w końcu doczekali ;)

To jest to... plaża, szum morza, piasek, palmy i poprostu gorąc i to mega gorąc :D
Co tu duzo mówić. Od samego patrzenia az chce się wskoczyć w te spodenki, t-shirt, trampeczki i ruszać na plaże.



T-SHIRT                 SPODENKI                 BUTY

3 maja 2016

STYLIZACJA #40 - KWIATOWA LADY

STYLIZACJA #40 - KWIATOWA LADY
Hej, cześć, siemanko :D
Jak widać jestem coraz częściej dla Was i przygotowałam nową stylizacje. 
KWIATOWA LADY
Maj... Lato nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nią wszystko budzi się do życia m.in. kwiaty.
Stąd ta nazwa :)

Jak już zdążyliście u mnie zauważyć, że bardzo lubię kolory różowe, białe, czasem kolorowe, ale  jednak przeważnie stawiam na róż. Własnie jest o to przykład na spodniach i bluzce ... róż
 i biel. Buty też oczywiście białe ale jeszcze musi się coś świecić, więc wybrałam te  z odrobiną złota na przodzie i odrobinkę na tyle.

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA I SKOMENTOWANIA ;)


BLUZKA              SPODNIE                BUTY

1 maja 2016

WIBO LIP SENSATION

WIBO LIP SENSATION
Jakiś czas temu kupiła w Rossmanie błyszczyk WIBO LIP SENSATION z kwasem hialuronowym dający efekt XXL ustom. Stwierdziłam, ze muszę Wam to pokazać. Efekt przed i po. 





Oto sam błyszczyk jak wygląda z zewnątrz










A tak wygląda pędzelek 





Poniżej mam dla Was krótki filmik pokazujący jak dokładnie wygląda błyszczyk


https://www.youtube.com/watch?v=XfF4KtYUVd8








Zalety:
*ładnie błyszczy się na ustach optycznie ich powiększając,
*nie podkreśla skórek,
*tani (ok. 10 zl)
*nie powoduje efektu lepkości,
*pędzelek dokładnie dociera do kącików ust,
*kolor 
*ładny zapach (jakby cukier połączony z wanilią)


Wady:
*krótko utrzymuje się na ustach ( do ok. 3 godzin),



EFEKT PRZED I PO





  

30 kwietnia 2016

STYLIZACJA: ŻÓŁTY PROMIEŃ

STYLIZACJA: ŻÓŁTY PROMIEŃ
Hejka!
Co tak u Was słychać? Jak tam pogoda? U mnie wyjątkowo słonecznie i ciepło. Promyczki słońca w końcu do mnie dotarły... a do Was dotarła moja stylizacja? ;)
Hmmm... ŻÓŁTY PROMIEŃ...DLACZEGO AKURAT TAKA NAZWA STYLIZACJI?
Teraz zostawiam Wam te pytanie, dlaczego ;)


KURTKA        T-SHIRT     SPODNIE    BUTY

24 kwietnia 2016

KRWAWA SESJA... ze mną w roli głównej ;)

KRWAWA SESJA... ze mną w roli głównej ;)
W czwartek miałam specjalną sesje zdjęciową, z motywem wampirzym, z krwią, z mrokiem, ciemnością. Dlatego właśnie dziś chciałabym się z Wami nimi podzielić ;)









Podoba się? :)

STYLIZACJA: ZŁOTE MYŚLI

STYLIZACJA: ZŁOTE MYŚLI
Hejka!
Nareszcie nadszedł ten dzień... to właśnie dziś jest nowa stylizacja.... MĘSKA.
Zbyt wiele nie muszę opisywać,bo stylizacja mówi sama za siebie, dlaczego jest jej nazwa taka a nie inna. Wystarczy tylko spojrzeć na koszulkę i od razu wiadomo... ;)



KOSZULKA               SPODNIE                BUTY

19 kwietnia 2016

STYLIZACJA: ZŁOTY ŁAŃCUCH

STYLIZACJA: ZŁOTY ŁAŃCUCH
Cześć, siemanko drodzy odwiedzający :D
Już jestem i będę dla Was. Nie myślcie sobie, że tak szybko Was opuszczasz ;) Dziś już kolejną stylizację wrzucam. Tym razem kolejna z serii spódnic :D Mam tym razem coś innego co może Was również zachwycić :)
Złote, sportowe buty... coś co lubię. Wiem, jestem taka troszkę sroka. Wszystko co się świeci od razu mi się podoba. Tak też było z tymi butami i naszyjnikiem. Naszyjnik jak to biżuteria musi się świecić, a jak jeszcze przykuwa uwagę swoim nietypowym kształtem to jestem w raju.
Do tego zestawu zabrakłoby czarnej ołówkowej spódnicy, której zadaniem jest podkreślenie szerszych bioderek :) Nie zapominajmy również o bluzce z baskinką :)


                   NASZYJNIK                   BLUZKA                     SPÓDNICA                   BUTY

9 kwietnia 2016

STYLIZACJA: ZŁOTA BRZOSKWINKA

STYLIZACJA: ZŁOTA BRZOSKWINKA
Hello!
Dziś kolejna wiosenna stylizacja...ZŁOTA BRZOSKWINKA.
Pewnie zastanawiacie się skąd taka nazwa. Otóż jak Wam wyjaśniam. 
Początek nazwy, wzięła się od... koloru torebki. Torebkę tą wybrałam, ponieważ jest średniej wielkości. Nie jest ani za mała ani za duża. Idealna do tej koszuli. 
Koszula, którą widzimy poniżej ma kolor brzoskwiniowy... taka mała brzoskwinka. 
Więc już mamy pełną nazwę stylizacji ...
ZŁOTA BRZOSKWINKA

TOREBKA                 KOSZULA                SPÓDNICA                   BUTY

2 kwietnia 2016

STYLIZACJA: AZALIA

STYLIZACJA: AZALIA
Hej, hello :)
Napewno zastanawiacie się teraz skąd ta nazwa dla stylizacji.
Odpowiedź na to brzmi..... z kombinezonu. Jak widać poniżej, można zauważyć duże jasnoróżowe kwiaty. Od razu skojarzyły mi się one z azalią. Postanowiłam wiec dać im taką nazwę, a nie inną ;)

BIŻUTERIA        KOMBINEZON       BUTY

29 marca 2016

STYLIZACJA: KRATKA KRATECZKA

STYLIZACJA: KRATKA KRATECZKA
Hej kochani!
Właśnie przed chwilką skończyłam moją kolejną stylówke. Jak wiadomo czasem zdarza mi się układać pod pogodę, jaką teraz mam.
Aaaaa mam raz deszcz... raczej grad, a raz słoneczko.
A u Was jak tam? 
Podoba się? Mam nadzieję, ze tak :)

SZAL     BODY ZE SZNUROWANIEM      SPODNIE     BUTY

26 marca 2016

STYLIZACJA: CALVIN KLEIN

STYLIZACJA: CALVIN KLEIN
Hej Wam po raz kolejny :D
Ale się dzisiaj rozpędziłam ze stylizacjami. Zrobiłam już dwie, a trzecia czeka na obróbkę. 
Oto druga stylizacja z kolekcji CALVIN KLEIN/ADIDAS.
Pomyślałam, ze skoro buty ADIDAS SUPERSTAR są nowością i HIT'em osób, które cenią sobie styl, klasę, modę i przede wszystkim wygodę, to dlaczego miałabym nie stworzyć czegoś ciekawego co mogłoby nacieszyć oczy :)


T-SHIRT     LEGGINSY    BUTY

STYLIZACJA: PUDROWA KOKARDKA

STYLIZACJA: PUDROWA KOKARDKA
Hej hej kochani!

Jajca poświęcone? Przyznawać się kto dziś z koszyczkiem biegł do kościoła.... :P
 U mnie już czeka kolejna stylizacja dla Was.
Napiszcie w komentarzu czy Wam się podoba i jakie macie plany na święta :)
Ja oczywiście będę w ten czas przebywać z familią.
A Wy?

KURTKA    SPODNIE     KOSZULKA     TOREBKA      BUTY  
Copyright © 2016 Libena , Blogger