15 sierpnia 2016

STYLIZACJA #55: GOOD MORNING

Hej kochani!
Tak wiem, nie było mnie prawie miesiąc czasu i bardzo się stęskniłam za blogowaniem dla Was :(
Na szczęście już jestem i wracam do gry z podwójną siłą ;) W trakcie moich "wakacji" dostałam wiadomość ze wśród Was są także czytelnicy co uwielbiają czytać. Mam nadzieję, że spełnię Wasze oczekiwania ;) 

Nazwa stylizacji "GOOD MORNING" nie jest przypadkowa. Na przywitanie jest ona w sam raz :D

Krótka koszulka w kolorze różowym, a bardziej wpadający w taki "brudny" róż na krótki rękaw z napisem "MORNING" od razu bez wahania wiedziałam, że te buty będą dla niej. Buty są na obcasie wiec stylizacja proponowana dla tych, które chodzą i się bardzo dobrze czują w butach na obcasie. Myślałam nad kolorystyką stonowaną, ale gdy w moich myślach ukazała się niebieska, a raczej chabrowa torebka od Michaela Korsa, to napewno nie będzie ona taka stonowana. Kolejne były spodnie z jeansu wiec to jest prościzna ;)
Taadaam... I o to gotowe :D Megaaa mi się podoba, a Wam?

KOSZULKA      TOREBKA     SPODNIE    BUTY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Libena , Blogger