30 kwietnia 2017

STYLIZACJA #67: WOJSKOWA

Jak już obiecałam, jakiś czas temu, że męskie stylizacje opublikuję w najbliższym czasie i o to nadszedł ten czas :D
 Przyglądając się w jakich outfit'ach lubują się chłopaki, to nie zauważyłam, aby kolor khaki był jakiś zniewalająco jakiś popularny lub ogólnie kolory ciemny zielony. Właśnie wśród dziewczyn jest to kolor uwielbiany, bo naprawdę nie ma sklepu, reklamy, żeby nie było bomberki, spodni moro lub traperów tego stylu.
A to właśnie dziwne, bo myślałam, że jednak kolory takie typowo wojskowe będą najczęściej widziane u chłopaków... No ale cóż, jednak byłam w błędzie.
Prezentuje oto STYLIZACJE tym razem MĘSKĄ (więc panowie się ucieszą tym razem).
Czarne jeansowe spodnie ze złotymi naszywkami- bo nie tylko kobiety lubią się otaczać w złocie ;) do tego biały t-shirt z czarnymi wstawkami i bomberka moro również z naszywkami. Do tego dobrałam czerwone VANS'y z myślą o przełamanie tej zieleni czerwoną barwą.


T-SHIRT     BOMBERKA    SPODNIE    BUTY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Libena , Blogger